Elérhetőségek:

Üdvözöllek az oldalon!
Itt Kézműves ékszereket találsz, amit teljesen saját kézzel készülnek!! Még sok mást is!

Kérlek, nézz szét Nálam és válogass kedvedre az ékszerek között, ha bármi megtetszik, csak írj nyugodtan. Vagy ha van saját elképezésed, azt is szívesen megvalósítom!

Ha rendelni szeretnél, akkor ide írj kérlek:

kketrinsk@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél! ;)

Facebook oldalam

2010. december 4., szombat

A Blog kezdése! :)

Sziasztok!

Remélem az oldal tetszeni fog annak, aki ide látogat! Már kiskorom óta foglalkozom kreatív technikákkal, ami végül is eddigi életem során el is kísért. Elsőnek rajzolással kezdtem, amiből a régi házunk falát még mindig díszíti mindenhol.:) Volt fehérnemű varrodánk, ahol végre szabadjára engedhetem rakoncátlan fantáziámat! Aztán meg ismerkedtem a műkörmös szakmával, ahol ismét csak díszíthettem a körmöket. Végül a csomók és polymer clar/süthető gyurmában/, és szalvétatechnikában találtam meg ismét önmagam! De szőnyeget is szívesen szövők, és családom férfi tagjai meg a saját készítésű fatárgyakat készítenek. Amit ismét én díszítek, pirográffal.
Szóval kreatívkodom folyamatosan. Mint ahogy a családom is. A család boltjaiban, forgalmazzuk egy ideje, és gondoltam ha időm néha engedi (kislányom mellett) akkor csináljunk neki oldalakat is!
Remélem tetszeni fog, és szívesen látogatjátok majd az oldalt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése