Elérhetőségek:

Üdvözöllek az oldalon!
Itt Kézműves ékszereket találsz, amit teljesen saját kézzel készülnek!! Még sok mást is!

Kérlek, nézz szét Nálam és válogass kedvedre az ékszerek között, ha bármi megtetszik, csak írj nyugodtan. Vagy ha van saját elképezésed, azt is szívesen megvalósítom!

Ha rendelni szeretnél, akkor ide írj kérlek:

kketrinsk@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél! ;)

Facebook oldalam

2011. február 15., kedd

Egy kis kísérletezés !Organza-Gyurma együtt,!

Sziasztok!

Ma gondoltam egyet és miért ne alapon neki fogtam egy kis kísérletezésnek. Már régebben is tetszettek az organza virágok, hát hajrá gondoltam és csináltam egy-két darabot. Bár elsőnek úgy gondoltam, hogy csak kipróbálom, de ahogy készültek a virágok, úgy egyre jobban kezdett kialakulni bennem a kép. Hmm milyen gyurma ékszerekkel lehetne párosítani.
Így készültek ezek a darabok is! :)



Első daraboknak talán annyira nem is lettek rosszak, de már kezd a több fajta szín és forma kialakulni a fejemben. Nem sokára újra neki látok szerintem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése