Elérhetőségek:

Üdvözöllek az oldalon!
Itt Kézműves ékszereket találsz, amit teljesen saját kézzel készülnek!! Még sok mást is!

Kérlek, nézz szét Nálam és válogass kedvedre az ékszerek között, ha bármi megtetszik, csak írj nyugodtan. Vagy ha van saját elképezésed, azt is szívesen megvalósítom!

Ha rendelni szeretnél, akkor ide írj kérlek:

kketrinsk@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél! ;)

Facebook oldalam

2011. június 8., szerda

Alkonyat!!

Alkonyat!

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de Én szeretem az Twilight-ot!!!
Maga a történet ragadott meg, és hát szívesen nézem, és olvasom újra és újra!
Ám valamelyik nap már beharangozták, hogy érkezik novemberben az új rész!
Persze mindegyik előzetest megnéztem és már kezdtem, hogy hmm mikor lesz már november hogy, meg lehessen nézni! Mire ágyba kerültem, már csak azon járt a fejem, hogy Nekem kell valamilyen olyan ékszer ami ezzel kapcsolatos! Hosszas töprengés után arra jutottam, hogy mivel olvasni szeretek nagyon, és persze elsőnek így ismerkedtem meg a történettel, könyvet kell megformáznom! De mivel már mind a 4 könyv megjelent, és már jön a film is, így mind kell :)) Mire álomba zuhantam, már készen volt a komplett terv a fejemben!! Reggel ezzel kezdtem a napot, és elég hamar készen is lett :)
Amit most meg is mutattok Nektek!



Az első két kép egy karkötő, a harmadik szintén ezekkel a könyvekkel egy nyaklánc!
Hmm boldog mosollyal viseltem már ma a kész ékszert, ami elég kíváncsi tekintetteket vonzott :)) ;)

1 megjegyzés:

  1. Annyira jól néz ki!Első látásra beleszerettem!:) lehet kettőt kellett volna rendelnem?Lehet összefogunk veszni a lányommal rajta,hogy ki hordja!:DD

    VálaszTörlés