Elérhetőségek:

Üdvözöllek az oldalon!
Itt Kézműves ékszereket találsz, amit teljesen saját kézzel készülnek!! Még sok mást is!

Kérlek, nézz szét Nálam és válogass kedvedre az ékszerek között, ha bármi megtetszik, csak írj nyugodtan. Vagy ha van saját elképezésed, azt is szívesen megvalósítom!

Ha rendelni szeretnél, akkor ide írj kérlek:

kketrinsk@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél! ;)

Facebook oldalam

2011. november 2., szerda

Blog Játék! :)

Úgy gondoltam csinálok egy Blog-Játékot, mert kiváncsi vagyok, hogy így mennyien indultok rajta.
Tudjátok a facebook-on már nem igazán szabad Játékot indítani, csak így.
Szóval akkor nézzük, hogy így is sikerül sok embert Játékra csalni?? :D


Ha szeretnéd ezt a katicás fülest megnyerni, akkor arra kérlek hogy: 
- tedd ki a blogodra a Játék felhívást, és írd ide nekem kommentbe, hogy megcsináltad!

Ha nincsen blogod akkor a facebook-os üzenőfaladon is megfelel :), ehhez csak a facebook-os megosztás gombot kell megnyomni a bejegyzés alatt!!! :)
Talán ez a legegyszerűbb megoldás, és a legkönnyebb! 
A játék határideje: 2011. 11.07. addig lehet jelentkezni :)

Kellemes Játékot!


Ha tetszik a nyeremény, és kiváncsi vagy a többi ékszeremre akkor kérlek legyél a rajongóm a Facebook - on is!


Köszönöm! 

A JÁTÉK LEZÁRULT! :)
A NYERTES:       KRIA .... vagyis Kriana Design
Kérlek írj Nekem egy email-t a kketrinsk@gmail.com-ra
Köszönöm!
Nem sokára jön a karácsonyi játékom!! 

82 megjegyzés:

  1. Hali! Facebook-on megosztottam a játékot.Tovább sok sikert!
    Üdv, Mezei Éva

    VálaszTörlés
  2. :) Egy nevet azért rakjatok bele, hogy tudjam, hogy ki írta :), mert a névtelent hogy fogom értesíteni! :)) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Megosztva Facebookon :DD
    Üdv:Adrienn

    VálaszTörlés
  4. Megosztottam a facebookon :)
    Név: Handler Nikoletta Andrea

    VálaszTörlés
  5. osztva facebookon :)
    (Zagyi Orsolya)

    VálaszTörlés
  6. Csorba Elizabet2011. november 2. 1:34

    Megosztottam.

    VálaszTörlés
  7. megcsináltam.:)))
    by: Kovács Petra

    VálaszTörlés
  8. Snaffy-S.Virág2011. november 2. 2:33

    Megosztottam face-en és twitteren is :)

    VálaszTörlés
  9. megosztottam, novák tünde voltam

    VálaszTörlés
  10. megosztottam facebookon!
    Tóth Edina
    edina880831@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Megosztottam. :)
    Rabi Ildikó

    VálaszTörlés
  12. megosztottam a face-n :)

    VálaszTörlés
  13. Jaj! most látom hogy névtelennek írta a kommentemet :( Ruzsákné Tóth Mariann voltam az előbb, bocsi!

    VálaszTörlés
  14. megosztva :))) <3 U.i: nagyon aranyos a nyeremény szívesen elfogadnám ;) Kovács Nikoletta

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretnék játszani:) a blogomon hirdetem,és ha nem bénázom el,a fészen is megosztom:)

    VálaszTörlés
  16. FB-n megosztottam Stella Varga néven :)

    VálaszTörlés
  17. FBn megosztva, Gabi Kós

    VálaszTörlés
  18. FB-n megosztva, Veronika Tóth

    VálaszTörlés
  19. osztva, Renáta Tóth

    VálaszTörlés
  20. Face-en megosztva, Mariann Kabai

    VálaszTörlés
  21. szia, megosztva (FB)
    Lea Kovács

    VálaszTörlés
  22. megosztva - FB
    Anita Tokár

    VálaszTörlés
  23. oszva facebookon, Erika Ha

    VálaszTörlés
  24. facebook-on megosztva :)

    Gősi Veronika

    VálaszTörlés
  25. Facebookon megosztva :)
    Név : Evelyne Viereck

    VálaszTörlés
  26. Megosztva!Édesek!:)
    Kvasz Annamari voltam(vagyok-leszek)! (Facebook)

    VálaszTörlés
  27. Facebookon megosztottam :)

    FB nevem: Ewushh Felföldi

    VálaszTörlés
  28. Facebook-on osztottam meg!
    Hegedűs Dóra

    VálaszTörlés
  29. Fészbúkon osztva :)
    FB nevem: Zsófia Döme

    VálaszTörlés
  30. Köszi a lehetőséget! A blogomon oldalsávba kitettelek! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Megosztottam facebookon a játékot :)
    Nagy Regina

    VálaszTörlés
  32. FB-n megosztottam!

    Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  33. Facebookon osztva! Nagyon ari! Üdv:Almásiné Andrea

    VálaszTörlés
  34. Megosztva. :D Facebook-on Név: Niki Macsii Erdei

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    A játékot megosztottam.
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=257271814320317&id=100001437813316
    Szeretnék nyerni.
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  36. megosztva a facebookon..Katalin Tóth

    VálaszTörlés
  37. megosztva
    FB - Viktória Halász

    VálaszTörlés
  38. megosztom, Kovács Klaudia

    VálaszTörlés
  39. Facebookon osztottam...Erika Varga

    VálaszTörlés
  40. Osztom, mert nagyon szép, és ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  41. Megosztva Facebookon!! :)
    Cuki!

    VálaszTörlés
  42. megosztva :)
    Izsó Albinné

    VálaszTörlés
  43. FBn megosztva: http://www.facebook.com/akire.sekeb/posts/302538033107362

    Akire Sekeb ( Bekes Erika)

    VálaszTörlés
  44. Megosztottam:))) Nagyon jól néz ki a katicás füli:)))

    VálaszTörlés
  45. Kész :) Kollerits Eliza voltam :))

    VálaszTörlés
  46. Nagyon aranyos, szép kis ajándék lenne így ünnepek előtt!

    VálaszTörlés
  47. Megosztottam az adatlapomon:
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1410127539
    Nagyon tetszik a füli:)

    VálaszTörlés
  48. Szia! osztottam facen, blogom sajna nincs. Széles Anett

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Imádom a katicát:))))
    osztottam a facen:)
    Borossné Rák Nikoletta

    VálaszTörlés
  50. http://kincsesfiok.blogspot.com/p/jatek.html
    kitettem, megosztottam! :)
    Katica <3

    VálaszTörlés
  51. Megosztottam a Facebookon. :)

    VálaszTörlés
  52. Megosztva! Jó munkát!

    VálaszTörlés
  53. Megcsináltam, naná, hogy megcsináltam!
    Nagyon édik a fülik, remélem megnyerem a lánykámnak.
    A FB-on is megosztom!

    www.bicone-fusing.blogspot.com
    David Monika

    VálaszTörlés
  54. Nagyon édes ^^ Megosztva :D
    Bíró Imola

    VálaszTörlés
  55. Facebookon megosztva!! :)))

    Molnár Mónika

    VálaszTörlés
  56. Megosztottam katica katica :PP
    Kelemen Judit

    VálaszTörlés
  57. megosztva! nagyon aranyos ! :)

    Isabella Matyoova

    VálaszTörlés
  58. Megosztottam a facebook oldalamon:)
    Gulyás-Szulcsik Katalin

    VálaszTörlés
  59. Facebook megosztva.!:)
    Edina Kizmus

    VálaszTörlés
  60. Hú de jó, hogy rátaláltam a játékodra, annyira édesek ezek a katicák!:)
    Kitettem a blogomra, facebook-om nincs!

    VálaszTörlés
  61. Megosztottam!:)
    Zergi Klaudia

    VálaszTörlés
  62. ^^ Nagyon édes kis katicák!! Megosztva fb-on Andrea Bíró néven^^

    VálaszTörlés
  63. Gratulálok a nyertesnek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  64. Most látom csak hogy nyertem, alig hiszem el. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés