Elérhetőségek:

Üdvözöllek az oldalon!
Itt Kézműves ékszereket találsz, amit teljesen saját kézzel készülnek!! Még sok mást is!

Kérlek, nézz szét Nálam és válogass kedvedre az ékszerek között, ha bármi megtetszik, csak írj nyugodtan. Vagy ha van saját elképezésed, azt is szívesen megvalósítom!

Ha rendelni szeretnél, akkor ide írj kérlek:

kketrinsk@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél! ;)

Facebook oldalam

2011. december 5., hétfő

Karácsonyi Nyereményjáték!

Karácsonyi Nyereményjáték!

Hamarosan itt a Karácsony és szeretnék Nektek kedveskedni egy kicsit!
Íme az Én virtuális karácsonyfám, alatta a sok doboz amibe most bele is láthattok!
Ebből lehet majd a Nyertesnek választani ;)
Sok teendő nincs, 
-csak töltsd ki az űrlapot és katt a küld "gombra"
- tedd ki a blogodra a játékfelhívást ---- /Ha nincsen blogod akkor a facebook-os üzenőfaladon is megfelel :), ehhez csak a facebook-os megosztás gombot kell megnyomni a bejegyzés alatt!!! :)
Talán ez a legegyszerűbb megoldás, és a legkönnyebb! Ha megtetted kérlek írj egy hozzászólást!
Nem kötelező de nagyon örülnék neki !
- ha tetszenek az ékszerek amiket látsz csatlakozz a facebook-os oldalamhoz:
Köszönöm!

A játék december 14-ig éjfélig tart!

A nyertes Bukus Lilla Gratulálok!


MINDENKINEK ÁLDOTT ÉS BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNUNK!






-

36 megjegyzés:

  1. Annyira jópofák, ha nyernék, nem is tudnám melyiket válasszam!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a lehetőséget.Boldog karácsonyt!Timi

    VálaszTörlés
  3. Megtettem mindent,remélem nyerek!
    Csomor Anna :)

    VálaszTörlés
  4. Megosztom!Boldog Mikulást! :)

    VálaszTörlés
  5. Minden kész.Szeretnék nyerni! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a játék lehetőséget! Nagyon jók és jó lenne nyerni is;) :D Osztva! ^.^ Boldog Mikulást!
    Fülöp Csilla

    VálaszTörlés
  7. Megosztottam én is! Boldog Mikulást és áldott ünnepeket kívánok!

    Tóth Edina
    (edigalaxy)

    VálaszTörlés
  8. Boldog Mikulás:)amúgy nagyon jók:):)és megosztva

    VálaszTörlés
  9. megosztva,kitöltve
    Kellemes ünnepeket neked és a családodnak! :)

    VálaszTörlés
  10. Megosztottam (Niki Macsii Erdei néven) , az űrlapot kitöltöttem. :) Remélem szerencsém lesz! / BOLDOG MIKULÁST!! :D /

    VálaszTörlés
  11. Megosztottam! Nagyon jók! Kellemes ünnepeket! Miklós Kitti

    VálaszTörlés
  12. Szia Keti!
    A játékot megosztottam.
    Boldog Mikulást kívánok:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  13. FB-n megosztottam!:)

    Üdv, Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  14. osztvaa!! éés kitöltvee!

    VálaszTörlés
  15. Megosztottam :) Ádám Olga

    VálaszTörlés
  16. Osztva ;D
    Boldog Karácsont!

    VálaszTörlés
  17. Osztva! :) Szilágyi Erika

    VálaszTörlés
  18. A facebookomon megosztottam!! Nagyon szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  19. Megosztottam! Cukik! (Kabai Mariann)

    VálaszTörlés
  20. kész is van :) Facebook-ra megosztva :)
    Bagoly Andrea

    VálaszTörlés
  21. Áldott Adventet kívánok! Maja

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm és viszont Nektek is! :)

    VálaszTörlés
  23. :)Megosztva.:) Örülnék ha én nyernék, mert szépek az ékszereid:)
    Niki

    VálaszTörlés
  24. megosztva fészbúkon ((:
    Geo ((:

    VálaszTörlés
  25. Almásiné W. Andrea2011. december 7. 10:02

    Megosztva! Nagyon sok szép ékszer van itt, választani nagyon nehéz közülük!

    VálaszTörlés
  26. kééész! nagyon szépek!! :)
    Németh Andi

    VálaszTörlés
  27. Köszi a lehetőséget!:)
    Sarokné Aczél Krisztina

    VálaszTörlés
  28. Köszönöm a lehetőséget facebookon osztottam:)nagyon tetszik a hóember:D
    Borossné Rák Nikoletta

    VálaszTörlés
  29. Nagyon örülnék... :)
    Ruzsákné Tóth Marianna

    VálaszTörlés
  30. Nagyon szépek!
    Laczóné Möszmer Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  31. Megosztva :)
    Lajos Linda

    VálaszTörlés
  32. Elküldtem, megosztottam, de ezeket a cuccokat még nézni is jó, tök cukik! :D

    VálaszTörlés
  33. Megosztottam fb-n, Stiller Diána néven.
    És még mindig várom a csomagom. :(

    VálaszTörlés
  34. Megosztottam FB-n Ági Galgóczi néven, a kérdőívet is kitöltöttem és remélem, hogy nyerek! :D:D

    VálaszTörlés