Elérhetőségek:

Üdvözöllek az oldalon!
Itt Kézműves ékszereket találsz, amit teljesen saját kézzel készülnek!! Még sok mást is!

Kérlek, nézz szét Nálam és válogass kedvedre az ékszerek között, ha bármi megtetszik, csak írj nyugodtan. Vagy ha van saját elképezésed, azt is szívesen megvalósítom!

Ha rendelni szeretnél, akkor ide írj kérlek:

kketrinsk@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél! ;)

Facebook oldalam

2012. október 4., csütörtök

Blogos Játék!! :)

Szép Napot Mindenkinek!

A mai nap, egy Blogos Játékot indítok!

Mivel nem vagytok a legaktívabbak a blogon, így próbálunk egy kicsit felrázni titeket! Persze aki jól játszik, az nyerhet is. :)

Szóval a JÁTÉK Feltételek:
 
1. Oszd meg a BLOGOT, ezzel a kiírással: "Játssz és nyerj Ketrinnel!" (segítség: jobb oldalt: Share this on Facebook)

2. Írd ide a blogos bejegyzéshez Kommentbe, hogy mi a véleményed az oldalról, az ékszerekről vagy a közösségünkről. Illetve, hogy mit szeretnél még látni, esetleg mire lennél kíváncsi?  (Minimum 2 mondat:) 
Ha ezzel is kész vagy, írd még a hozzászólásodhoz, hogy: Teljesítve! :)

Illetve, egy utolsó információ, hogy Többször kerülhess a sorsolásba: Ha Te megosztod, és valaki a te adatlapodon látta a felhívást és általad csatlakozik, Kérd meg, hogy írja a hozzászólásába a neved. Így, ahány embert 'hozol', annyiszor kerül bele a neved a kalapba. :)

Jó tanács: A Facebookos nevetekkel játszatok, hogy egyértelműbb legyen a jelentkezések. :)
Ha, mindezzel végeztél, dőlj hátra kényelmesen, és reménykedj, hogy TE leszel a nyertes.:)

Mit is nyerhettek? : 1 nyertes lesz, akinek az ajándéka meglepetés lesz! :)

Izgalmas, és Jó Játékot Kívánunk Nektek!

Játék Kezdete: 10. 04.
Játék Vége: 10. 14.
Eredményhirdetés: 10. 15.

( Ha valamit nem értetek, nyugodtan kérdezzetek.:)

18 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a munkáid, kreatív vagy és nagyon szép és minőségi ékszereket alkotsz. le a kalappal előtted:) én szeretném, ha lenne több állatfigurás füli, vagy esetleg lehetne egy angyal-ördög kollekció :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a játék! :)
    Szeretnék látni lépésről lépésre süthető gyurma ékszerek készítésének módját.

    Soós Csilla

    VálaszTörlés
  3. Csorba Elizabet2012. október 4. 9:43

    Az oldal nagyon szuper. szépek az ékszerek.Ennél több szerintem nem kell az oldalra hisz így is sok minden van az oldalon. Teljesítve.

    VálaszTörlés
  4. Az oldal nagyon szuper.szeretnék látni az oldalon azt ahogyan készíted az ékszereket. És angyal ördög ékszereket és gyümölcsöset.
    Teljesítve.

    VálaszTörlés
  5. Rendszeresen látogatom a blogot is, és örülnék, ha nem csak cicamicás csajos ékszerek, hanem vagány metálos/zenearos logós ékszerek is lennének :):) Vagy esetleg picit gonoszabb figurák, plg gonosz bohóc, vagy a "gonosz majom a szekrényen" - a family guy-ból, stb. :) Talán ezzel lehetne bővíteni a velők körét :):)
    Csináltam egy felhívást a játékról a blogom oldalsávjában, azért nem jár plusz??? :):)

    Kaulics Angelika

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó az oldal és a blog is. :) Az ékszerek pedig egyszerűen meseszépek *-* Nagyon nehéz dönteni köztük. Szerintem lehetnének még például hupikék törpikés, marsupilamis ékszerek is, nekik nagyon örülnék... :D
    És teljesítve :)
    Hajduk Angelika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és lehetne még garfieldos is :D
      Én így gondoltam a törpikést: lenne egy törpilla(pl.jobbról)és egy törperős(pl.balról), majd a kezükben egy-egy szív lenne, amit a másik felé tartanak:)
      Így a marsupilamisat: lenne egy fiú és egy lány(a lánynak kék, a fiúnak barna szeme lenne, és a lánynak nagy szempillája, hogy megkülönböztethetőek legyenek) marsupilami, hosszú farokkal és mindkettőjük farkincáján lógna a 3 kicsinyük... :D
      Garfieldon pedig lehetne fekete napszemüveg.
      Tudom, kicsit bonyolult, de hát na.. xD

      Törlés
    2. Szia, egy jó hír, itt megtalálod: http://ketrinskekszerek.blogspot.hu/2012/10/blog-nyertes.html

      ;)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik az oldalad Nagyon szépek, és ízlésesek az ékszereid. Talán különféle virágos ékszereket tudnék még elképzelni (tulipán , jázmin stb.) Vagy akár verdás fülbevaló :)
    Teljesítve

    GyLetta (Gyenizse Violetta)

    VálaszTörlés
  8. Tetszik az oldal. Én a virágos ékszereket szeretem a legjobban!
    Még több virágot szívesen látnék!
    Teljesítve!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szép a blogod, én a betűstíluson módosítanék.
    Nekem az üveglencsés ékszereid állnak közel a szívemhez.:)
    Teljesítve.
    Vámossy Brigitta

    VálaszTörlés
  10. Szia:)
    Nagyon tetszenek az ékszereid,gyönyörűek!
    Szeretnék látni ékszerek lépésről lépére készítését!
    Gulyás Csillag

    VálaszTörlés
  11. Szia :)
    Nagyon tetszenek az alkotásaid nagyon ötletdűsak egyszerűen imádom!! :) Nagyon tetszik facebookon is az oldal mert mindig vannak nyeremények. Őszintén még régebben én is megpróbáltam csinálni ilyen nyalókás fülbevalót, de sajnos nem lettek olyan jók mint a tieid. :D
    Megosztottam az oldalt :)
    Lizi Miklós

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Tetszenek, és szerintem népszerűek az alkotásaid mások körében is!
    Nekem kicsit hiányzik egy letisztultabb stílus, csak ennyi a kritika!
    Teljesítve!
    Üdv,

    Gősi Gabriella

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a blog, bár eddig csak FB-n voltam tag. Az ékszerek nagyon szépek, fiatalosak, egyediek!
    Teljesítve!

    Horváth H. Andrea

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Remelem meg nem keso jelentkeznem.
    Nekem foleg az alatalad alkotot viragok tetszenek nagyon.
    Ez az egyik kedvencem:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=444954002201530&set=a.444953855534878.102438.169775636386036&type=3&theater
    En szivesen latnek meg mesefigurakat is a kinalatban.

    VálaszTörlés